Op deze pagina behandelen we de meest gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen?
Neem direct contact met ons op via intratone.be/contact/
De ontgrendeltijd kan alleen op de centrale unit worden veranderd – deze kan niet op afstand via de portal worden veranderd. De procedure is terug te vinden in de producthandleiding.
Deze code vindt u terug op de productpagina’s in onze catalogus.
Het beste is om de module aan de buitenzijde van het gebouw en minimaal 2 meter boven de grond te installeren. Vermijd plaatsing in een kelder of een metalen kast.
Het is niet mogelijk om een simkaart van een andere provider te gebruiken. Onze intercoms en toegangscontrolesystemen zijn alleen compatibel met de door ons geleverde simkaarten.
De standaard garantietijd voor Intratone-producten is 3 jaar. Sommige specifieke pakketten hebben een langere garantietijd van 10 jaar.
Wij versturen geen losse kleine onderdelen. Een defect product dient in zijn geheel te worden teruggezonden voor reparatie.
Ga in de portal naar de residentie en klik op de HF Mini. Klik vervolgens op ‘Toevoegen’ achter ‘Gecodeerd toetsenbord’.
Ga naar de centrale unit en klik op ‘Configureer mij’. Hier kunt u het volume aanpassen en een aantal andere basale configuraties uitvoeren. Update de installatie om de verandering door te voeren. Het volume kan hiernaast ook direct op het intercompaneel worden gewijzigd, via het installatiemenu.
Onze producten kunnen niet op Wi-Fi worden aangesloten.
Wanneer u de App gebruikt, drukt u op de groene knop om de deur vrij te openen. Wanneer u de App niet gebruikt en een (bel)oproep ontvangt van de intercom, dan drukt u op * (Sterretje).
Met de app: “Mijn intercom” op uw mobiele telefoon of tablet.
Er is geen limiet aan het aantal apparaten. U hoeft ze alleen maar te registreren met hetzelfde telefoonnummer, het primaire nummer dat u aan uw beheerder heeft gegeven. Ook de beveiligingscode tijdens de installatie wordt naar dit primaire nummer gestuurd.
Al deze toestellen gaan dan tegelijk over en het eerste toestel dat opneemt, kan de oproep ontvangen en reageren.
Nee, die heeft u niet per se nodig. Bewoners kunnen ook de vaste lijn gebruiken. Via de vaste lijn kunt u echter alleen wel audiogesprekken van de intercom ontvangen. Om de app te gebruiken, en om videogesprekken te kunnen ontvangen, heeft u wel een smart device nodig (tablet of smart phone).
Nee, de (prive) telefoonnummers van de bewoners zullen niet zichtbaar zijn op het intercom paneel.
U kunt twee telefoonnummers registreren – een primair nummer en een secundair nummer.
Met onze Intratone app heeft u de mogelijkheid om het geluid op “stil” te zetten zodat u niet gestoord wordt.
LET OP! U zult dan ook geen Video oproepen meer ontvangen.
Ja. Bij de instellingen van de Intratone app, moet je “Automatisch antwoorden” op “uit/off” zetten.
Dan ontvangt U een audio-oproep in plaats van een video-oproep.
U zult contact moeten opnemen met uw woningbouwvereniging of de beheerder van het gebouw. Zij zullen uw telefoonnummer kunnen toevoegen en/of aanpassen.
U ontvangt een melding 2 seconden nadat het gesprek op het paneel is gestart. Als er een vertraging is, kan dit te wijten zijn aan een slecht 4G- of wifi-signaal.
Voor het gebruik en de juiste werking van een Intratone intercoms is per woning minstens één telefoonnummer nodig. De bewoner kan kiezen tussen een vast nummer en een mobiel nummer.
Ons systeem kan bewoners bellen op hun eigen mobiel, smart device, vaste lijn of videogesprek via Windows PC.
Ja, die kunt u hier digitaal bekijken:
Hier kunt u een goed overzicht voor het gebruik van de beheer website vinden:
https://www.intratone.nl/document/beheer-website-handleiding/
Met onze Intratone-app hebt u de mogelijkheid om de App op stil te zetten zodat u niet gestoord wordt.
Bewoners hebben nog steeds de mogelijkheid om een interne eenheid te gebruiken. Vaste lijnen kunnen worden geprogrammeerd als een intern toestel. Daarnaast hebben bewoners ook de mogelijkheid om een mobiele telefoon te gebruiken.
Ouderen kunnen oproepen beantwoorden met de toestellen van hun voorkeur: de vaste telefoons, mobiele telefoons of smart devices.
We hebben hier folders voor beschikbaar met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Zo kunnen klanten comfortabel de deur openen zonder er naar toe te hoeven gaan.
Om uw antwoord op een enquête te bevestigen, moet u een de Intratone Badge gebruiken. Sommige fobs van andere fabrikanten kunnen ook worden gebruikt – neem contact op met Intratone Support voor meer informatie.
Ja, onze toepassingen zijn uitermate geschikt voor mensen met een handicap. Wanneer een bezoeker belt, hoeft de bewoner niet meer naar de binnenpost te rennen om de oproep te beantwoorden. Met Intratone kunnen bewoners hun intercom overal beantwoorden. Ze zijn vrij om hun eigen apparaten te gebruiken om te zien wie er voor de deur staat en de deur te openen, ongeacht of ze thuis zijn of niet. Voor toegangscontrole kunnen bewoners handsfree zenders gebruiken om de voordeur binnen een bereik van 1 meter te openen zonder dat ze de deur met een sleutel hoeven te ontgrendelen.