De hele dag door gaan er allerlei mensen in en uit een wooncomplex. Meestal mensen met goede bedoelingen, maar niet altijd. Hoe houdt u als woningcorporatie de controle op wie er naar binnen kan en mag? Zodat de juiste mensen, zoals de huurders, uw eigen werknemers, zorgverleners of monteurs, kunnen doen wat ze moeten doen, terwijl anderen buiten blijven? En zonder dat uw technisch beheerder daar een dagtaak aan heeft? De draadloze toegangscontrolesystemen van Intratone zijn centraal op afstand te beheren. Uw technisch beheerder hoeft daardoor niet meer voor elke aanpassing en controle op pad. Dat scheelt tijd, geld en het is een stuk duurzamer. Het vergroot bovendien het gevoel van veiligheid dat uw huurders hebben aanzienlijk. En dit zijn slechts enkele van de vele voordelen. Ontdek het zelf!
Bij Intratone vindt u draadloze toegangscontrolesystemen waarmee u de toegang voor huurders en regelmatige of eenmalige bezoekers goed regelt. Benieuwd wat deze oplossingen precies voor uw woningcorporatie kunnen betekenen? We laten u het graag zien tijdens een demo of vertellen u er telefonisch meer over als u direct vragen heeft. Neem daarvoor contact met ons op!
Benieuwd naar hoe u als woningcorporatie duizenden euro’s kunt besparen? Download hier de whitepaper:
Met een draadloze toegangscontroleoplossing beveiligt u elke gewenste toegangspoort (voordeuren, binnendeuren, slagbomen, etc.). Per badge (digitale sleutel) bepaalt u welke toegangspoort deze opent en wanneer. Zo kunt u bijvoorbeeld monteurs tijdens werktijden toegang geven tot de technische ruimten en zorgverleners in het weekend of ‘s avonds tot alleen de verdieping waar ze moeten zijn. U houdt de controle op wie wanneer binnenkomt. En raakt er een sleutel kwijt? Elke badge heeft een uniek nummer. Die blokkeert u zo eenvoudig direct online, zodat u niet alle sleutels of sloten hoeft te vervangen om de veiligheid in het gebouw te waarborgen. Sleutelmanagement wordt zo ineens heel eenvoudig.
Met de intercomoplossingen van Intratone biedt u huurders de mogelijkheid om intercomoproepen direct op hun smartphone of ander smart device te ontvangen. Zo hebben zij altijd en overal zicht op wie er aanbelt. Zeker voor bewoners die slecht ter been zijn is dat een uitkomst. Zij kunnen zorgverleners of bezoek binnenlaten zonder op te hoeven staan. En denk ook eens aan de mogelijkheid van op afstand een bezorger instructies geven over waar het pakketje heen mag, of ongewenst bezoek het gevoel geven dat er toch iemand thuis is.
Dankzij onze digitale weergaveborden deelt u berichten met uw huurders in realtime op afstand. Denk aan een bericht dat de waterleiding tijdelijk wordt afgesloten, dat de glazenwasser langskomt of dat de bushalte om de hoek voorlopig buiten gebruik is. Geen gedoe meer met papieren op prikborden in de hal die niemand ziet en die regelmatig zomaar verdwijnen. Het scheelt uw beheerder onnodig veel ritjes en minder papiergebruik is beter voor het milieu.